جمعه 14 اردیبهشت 1403

 

 مصطفی سالاری:

یکی از مهمترین پروژه دهه فجر امسال افتتاح پروژه راه آهن در گیلان است

 
استاندار گیلان در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور،

راه آهن رشت- قزوین امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 
 
 

سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار گیلان در نشست پیگیری‌مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون هماهنگی و پیگیری امور دفتر رئیس جمهور برگزار شد گفت: راه آهن رشت- قزوین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست  ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم در خصوص تصمیمات مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر ریاست جمهور در گیلان بیش از وعده های مصوب شده اجرا شده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه دهه فجر امسال افتتاح پروژه راه آهن در گیلان است، گفت: یکی از پروژه های بزرگ بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در گیلان پروژه راه آهن است که با طراحی مدرن و پیشرفته در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی در خصوص اولویت های طرح های پروژه‌ای گیلان به معضل پسماند اشاره کرد و افزود: معضل پسماند در گیلان خیلی بیشتر از دیگر استان های کشور است و باید با دید کارشناسی مسائل مربوط به این حوزه به ویژه در منطقه سراوان حل شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در بحث سلولزی و پوشاک در وضعیت خوبی به سر می‌بریم گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان در این حوزه بهره‌مند شویم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna